-Neyse o zaman ben çok teşekkür ederim çay için, ben o zaman kalkayım, daha sonra ben Sedef’i görürüm.Çok zahmet verdim çok teşekkür ederim.
+Aa.. Ama ben un kurabiyesi yapıyodum, ondan getirecektim daha…
-Un mu kurabiyesi ? Allahım canımı al şu anda.. Nasıl yapalım ?
+Sonra işte organların dağıtıldığını öğrendim, düştüm kalbin peşine… Bir anlamda benim de kalbim oluyor ya o.
-Ben sana bi Türk kahvesi yapayım mı ?
+Türk kahvesi mi ? Allahım neler oluyo !
+Allahım, annenanne dizindeyim şu an ! Ne yapacağımı bilemiyorum.. Ouu elma da geldi.Ölsem mi acaba şurda ?
-Annenannen yok mu senin ?
+Yok valla ya… Ne zaman annenanne lafı geçse böyle 6 yaşıma geri dönüyorum ben.
-Merak etme ben senin annenannen olurum.
+Gerçekten mi ! Yemin et ! Kurban olurum ben sana annenannemsin benim.Anneannem ya !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger