26 Şubat 2011 Cumartesi

Cehennemden Çıkan İlk Çılgın Türk Rap Grubu..

Beyaz Show' da izleyince 16 yıl mı geçti lan dedim.Senelerin çabuk geçtiğini ve yaşlandığımızı hatırlatmıştır..

25 Şubat 2011 Cuma

Trafik Kurallarına Uysan, Ölür müsün?!

Eminem & Dr.Dre – I Need A Doctor(Çeviri)

NAKARAT
Aklımı kaybetmek üzeriyim
Sen Gideli çok uzun zaman oldu
Zamanı tüketiyorum
Doktora ihtiyacım var
Bana doktor çağır
Doktora ihtiyacım var
Beni hayata döndürecek doktora
EMINEM
Dünyaya söyLedim birgün geri ödeyeceğim,Kasetinde söyLe onu, koy ve kaydet
BöyLece onu birgün tekrar çaLabiLirim,Bunu söyLerken bırakıp bırakmayacağımı biLe biLmiyorum
herşeyi birbirine karıştıracaksın,hergünüm sadece gri ve siyah
Umarım sadece bir ışığa ihtiyacım vardırçünkü hiç kimse benim vizyonumu görmüyor
Ben onlar için oynadığımda,onlar sadece kötü olduğumu söylerler,fakat onlar uyuşturucunun ne olduğunu bilmiyorlar
Ve Ben de biLmiyorum uyanıksam yada uykuLuysam,Ben bunu yazdığımda Hepsini biLiyorum sen bana geLdiğinde ben en dipdeydim
eni aldın,yaşamımda yeni bir nefes,yaşamımı sana borçluyum,Önceki hayatımda, Niçin benim gibi görmediğini anLamıyorum
Fakat sadece sen oğLunu kaybettiğinde içime doğdu..içindeki ışığı gör?o çok karanlık
ışıkları açmama izin ver ve beni parıltadsın ve seni aydınlatsın,Ne dediğimi anladığını sanmıyorum,En ufak bir ipucu bile
Çünkü sen ve ben bir ekip gibiydik,ben senin yardımcındım
Şu mikrfonu biraktığımda ya gideceksin yada benimle savaşmak isteyeceksin,Yada sen bana sarıLacaksın
fakat ben seçeneklerin dışındayım,yapabileceğim başka bir birşey yok
NAKARAT
Aklımı kaybetmek üzeriyim
Sen Gideli çok uzun zaman oldu
Zamanı tüketiyorum
Doktora ihtiyacım var
Bana doktor çağır
Doktora ihtiyacım var,beni hayata döndürecek doktora
EMINEM
Mücadeleni gördüğüm zaman,bu acıtıyor
Fikirlerin ile bana gel
Bana düşünceLerinLe geLdin,Diyorsun ki parçaLandım, şaşırıp kaLıyorum
Çünkü bu boku duymak çılgınca,Ama ya gittikçe tembelleşiyon yada kendine artık inanmıyorsun
Senin kendi seçenekLerin gbi kimse seni forma sokamaz,
Bir Karar veremiyor,kendini sorgulamaya devam edebilirsin, Fikir yürüt ve ve neredeyse yardımım için bana yaLavaracaksın
Sanki ben senin Liderinmişim gibi,Sennin benim danışmanım oLman gerekiyor
Daha fazla buna dayanamam,sana kim olduğunu ısrar ediyorum O,sendin bana inanmış olan sendin
Herkes sana söyLyüorken sen imza atmadın,Herkes bandroLLü..Haydi doğruyu söyLeyeLim
kariyerini benim için riske atmıştın,senin kadar bende biliyorum
Hiç kimse beyaz oğlan’a bulaşmak istemiyorDre,bu bölmede ağlıyorum
benim hayatımı kurtardın,şimdi belkide senin hayatını kurtarmak için benim zamanım
Fakat sana geri ödemeyeceğim,benim için fazla yoldan ne yaptın,fakat ben sana güvenmekten vazgeçmiyorum ve sen de bana
ayağa kalk dre!ben ölüyorum,sana ihtiyacım var,lanet hatır için geri dön
NAKARAT
Aklımı kaybetmek üzeriyim
Sen Gideli çok uzun zaman oldu
Zamanı tüketiyorum
Doktora ihtiyacım var
Bana doktor çağır
Doktora ihtiyacım var
Beni hayata döndürecek doktora
DR DRE
Kelimenin tam anlamıyla bir ömür önceymiş gibi,Fakat haLa hatırLıyorum bu şeyi sanki dün gibi
Sen yürüyordun sarı bir tuLum içinde,Bütün oda, Alay geçiyor
Bir defasında beni kuLubeden içeriye çektin ve söyLedin sanki dumanLanmış gibi
arkadaşların arasından geçip gittim,bazılarını görevlendirdim,Fakat onLar terkettiLer, öLümü gittikLerini söyLeyip
Fakat onLar şimdi nerde?Şimdi onlara ihtiyacım var,hiçbirisini göremiyorum,bütün gördüğüm Slim
Hepinizi S..yim İyi gün arkadaşları,bütün ihtiyacım olan o kahrolası kalleşler
Risk aLdığımız zaman sen sadece bize güLdünüz,Şimdi kötü sonuçLara kızgınsınız, i..eLer
Bizi labaratuarlarımızda ceketLerLe göreceksiniz ve neredeyiz biz diye soracaksınız.
Siz ancak benim tereddütlü k..ımı öpebilirsiniz ve çatLak k..ımı,Küçük çatLak bir jack beat kötü matematik yapıyor
Geriye doğru prodüktörler,Geri geldim P..ler,Bir CD daha ve sonra Bol pantolonlarımı valize koyuyorum ve Ayrılıyorum
Seni temin ederim ki ‘Dre bizi böyLe bırakma’ diye haykıracaklar..
NAKARAT
Aklımı kaybetmek üzeriyim
Sen Gideli çok uzun zaman oldu
Zamanı tüketiyorum
Doktora ihtiyacım var
Bana doktor çağır
Doktora ihtiyacım var
Beni hayata döndürecek doktora

Çeviri:eminemturkiye.com
Çok güzel şarkı olmuş dinlemenizi tavsiye ederim..Şarkıyı Dinlemek İçin TIKLA

C.Wozniacki, Gerrard forması ile..

8'in Laneti

Yoruma gerek yok bence her şey ortada :))

24 Şubat 2011 Perşembe

Organize olmak..


Önceden Metin Oktay vardı..

Barcelona, Manchester United ve Kobe Bryant’tan çok zaman önce, Metin Oktay’ın yer aldığı bir THY ilanı.

Ne Olursan Ol..

Konya-İbb maçından bir kare boz baykuşlar yine yapmış yapacağını :))

23 Şubat 2011 Çarşamba

Bence..

Bence bu Windows Outlook Arada bir yanlışlıkla basınca açılsın diye tasarlandı..Tıklayınca bir de 2 saat açılmasını bekliyosun ya işte beni bitiriyor..

Sagopa Kajmer ve Kolera'ya hakaret suçlaması

 Sagopa KAjmer ve Kolera'ya hakaret suçlaması
Trabzon'a 3 ay önce konser vermek için gelen 'Sagopa Kajmer' adıyla tanınan rap müzik şarkıcısı Yunus Özyavuz ve 'Kolera' adıyla tanınan eşi Esen Güler Özyavuz'un, ses sestemini iyi düzenlemediği gerekçesiyle tartıştıkları organizatör Haydar Sümer'e hakaretler yağdırdıkları iddia edildi.
Sümer, internet ortamından da hakaretlerini sürdürdüğünü iddia ettiği çift hakkında, Trabzon Cumhuriyet Savcılığı'na suç duyurusunda bulundu.

KONSER İPTAL EDİLDİ

'Sagopa Kajmer' adıyla tanınan rap müzik şarkıcısı Yunus Özyavuz ve 'Kolera' adıyla tanınan eşi Esen Güler Özyavuz, 3 ay önce Karadeniz turnesi kapsamında Trabzon'a geldi. İddialara göre Karadeniz Teknik Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi'ndeki konser öncesinde ses sistemini beğenmeyen Esen Güler Özyavuz ile Haydar Sümer arasında tartışma çıktı. Tartışma büyüyünce iddiaya göre Esen Güler Özyavuz, Sümer'e hakaretler yağdırdı, elindeki mikrofonu da fırlattıktan sonra salonu terk etti. Esen Güler ve Yunus Özyavuz çifti, ardından da konseri iptal ederek kentten ayrıldı.

''BENİ AÇIK HEDEF HALİNE GETİRDİLER''

Trabzon Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusu dilekçesi vererek rapçi çiftten şikayetçi olan Haydar Sümer, Ordu ve Giresun konserlerinin iyi geçtiğini, ancak Trabzon konseri öncesinde sorun çıktığını belirterek, şunları anlattı: "Esen Güler Özyavuz ses denemesi sırasında hakaretler yağdırmaya başladı. Sesi beğenmemiş. Ses sisteminin önceki iki konserle aynı olduğunu söyledim. Bunun üzerine 'İşimizi senden mi öğreneceğiz? İşini düzgün yap' diyerek küfretmeye başladı. Sonra da eşiyle birlikte şehri terketti. Bu da yetmezmiş gibi, internetteki sosyal paylaşım siteleri Faceebok ve Twitter'dan bana ve Trabzonlular'a bir sürü hakaretler ettiler. Telefonlarım ile adreslerimi de yayınlayıp beni açık hedef haline getirdiler. Birçok kişi telefon açıp küfür etti. Tehdit telefonları aldım. İşyerimi yakmakla tehdit ettiler. Ben de 'hakaret ve tehdit' suçlamasıyla Cumhuriyet Savcılığı'na şikayette bulundum" dedi.

''ÇOK PİS DALARDIM''

Haydar Sümer, rapçi çiftin kendisi ve Trabzonlular hakkında sosyal paylaşım sitelerine yazdıkları yazıları da savcılığa teslim etti. 'Sagopa Kajmer' olarak bilinen Yunus Özyavuz sosyal paylaşım sayfalarında, "Arkadaşlar size konseri iptal etmeme neden olan herifin adresini ve telefonlarını veriyorum. Şikâyetlerinizi ona bildirin. Hatta bizzat ziyaret edin, onca sevenimi üzdü. Siz de kendisini ziyaret edin. İyi ki tartışma sırasında ben o salonda değildim. Ben sinirlendim mi kimseyi tanımam, psikopatımdır. Çok pis dalardım o adama" sözlerine yer verdi.

Güzel Olurdu..

:))

Maalesef..

Dünya Böyleyse Herkes Gerçek Bir Benim Sahte..

Napıcaz be Kamil..

22 Şubat 2011 Salı

Leyla ile Mecnun

Şu anda tüm türk televizyonlarındaki en izlemeye değer dizidir.Trt bu sene çok güzel dizilere imza atıyor.İnşallah bozmazlar diyeyim ve leylaaaaaaa leylaaa diye bitireyim :)))

23. Hafta Maçları


Tahminlerim
Buca.Bursa-0
Ankaragücü.Gençlerbirliği-0
İ.B.B.Galatasaray-1
G.antep.Eskişehir-1
Fenerbahçe.kasımpaşa-1
Karabükspor.Konya-1
Sivas.Manisa-2
Trabzonspor.Kayserispor-0
Antalya-Beşiktaş-1

Yorumsuz..

Resim Konuşuyor Zaten Üstüne Yazacak Pek bir şey Bırakmadı...

Gönül..

Sene  2006 olması lazım.Siirt jetpa-Gençlerbirliği Oftaş maçı.Gökhan Gönül o zaman G.Oftaş için ter döküyordu..

Alex..

Dünya apoleti Alex'e yakıştı-2


Dünyaca ünlü futbol haber sitesi Goal.com, Beşiktaş karşısında hat-trick yapan Alex de Souza'yı dünyada haftanın oyuncusu seçti.

3.Lig 3.Grup Haftanın Maçları

Araklıspor
-
Pazarspor
Gaziosmanpaşa
-
Beylerbeyi
Karsspor
-
Kepez Bld.
Kastamonuspor
-
Yalovaspor
Keçiörengücü
-
Gölcükspor
Kırıkhanspor
-
Zeytinburnuspor
MKE Kırıkkale
-
Torbalıspor
Sancaktepe Bld.Spor
-
Diyarbakır B.Ş.Diskispor
Siirtspor
-
Denizli Bld.

Maçlar 20 şubat Pazar günü oynanacak.. Siirtspor'da geçen hafta Yalova Maçında Kırmızı kart gören Onur Ayın ve Nedim Gül dışında eksik yok.Denizli Belediye Spor'da Kaleci Burak ile kaptan Hasan'ın sarı kart cezalısı, Alican, Şükrü, Uğur ve Yasin Yener'insakatlıkları ise devam etmekte.

Dalmışım :)

Ulaşılacak saadete kaç kapı daha var ?

Beni Gören Herkes Beni Ben Zannetmiş..

Gözlerim ateşle donmuş bir süre yoktum ortalarda beni gören herkes beni ben zannetmiş merkez napıyım bana yardım et Allah!Islak gözlerin üstüne nur gibi kar yağmış bahçesinde solmadı tek bir çiçek bile kuru kuru gitmek olmaz bir dilek dile!Ölümün önüne geçmek olmaz yok isyan ancak buna kalp dayanmaz ancak farkına varmak gerekir herhangi bir suçlu aranmaz!İlk nefesimde ben senin son nefesinde sen benim kollarımda şimdi ise güneşim ayım meleğim yıldızım..

Sagopa ve Ceza Rap İçin Bir Pranga..


Keşke barışsalarda 'Neyim Var Ki ' gibi şarkıları dinlemeye devam etsek..

Ağır..

Sıkıysa aldat :)))))

22.Hafta




































21 Şubat 2011 Pazartesi

Altın..

Trabzon,Manisa deplasmanında altın değerinde 3 puan aldı.Manisa biraz akıllı oynayabilse kazanabilirdi ama olsun..

Aynı Puan..

Sezon başından beri çok eleştirilen Galatasaray, bu hafta Beşiktaş'la aynı puana yükseldi. 32 puanla 6. sırada olan Beşiktaş, averajla 7. Eskişehirspor ile 8. sıradaki Galatasaray'ın önünde yer alıyor.Artık Galatasaray'ı bırakıp Beşiktaş'la ilgilenir basın..

Pit10 demiş ki..


Toplum, farklı olanı dışladığını sanarken,,
Aslında farklı olan dışlamıştır toplumu...

Helal !!

Fenerbahçe'li oyuncular kazandıkları galibiyet primini altyapı oyuncularına ve calısanlara dagıtacaklar. Bu iside organize eden kaptan Alex.... Adamsın.. !!

Yok Artık..

Aris'in maç öncesi rakibini tanıtmak için internetten fotoğraf aradığı ve dünyanın tüm yıldızlarını İngiliz ekibinde gösteren 60 kişilik kurgu bir fotoyu beğenerek kullandığı ortaya çıktı.Messi, Rooney ve Kaka'nın yanısıra Didier Drogba, Fernando Torres, Mesut Özil, Zlatan İbrahimoviç'in de kurgu fotoğrafta olması ise dikkat çekti.Çok komik bir durum bence..

Güreş..


Lugano sabırlı adam ben olsam tekme tokat dalardım... :))

Maçtan sonra futbolcular taraftarla..

Daha ne Yapsın?

3 Gol 1 Asist yedin bitirdin Bjk'yi krALEX :)

Yazıklar Olsun..

Beşiktaşın golunu fenere yazdı federasyon yazıklar olsun..

I Love you Schuster..

Fenerbahçe taraftarları galibiyetin sevinciyle son dakikalarda yaptıkları tezahüratlarda, ''I Love You Schuster'', ''Deli İbrahim'' şeklinde tempo tuttular.

İyi de oldu güzel de oldu..

Beşiktaş'ı kendi sahasında yenmek ayrı bir güzel oluyor.Tamam belki kadroları yıldızla dolu ama oyun karakterleri yoktu benimde maçtan önce güvendiğim tek konu oydu.Fenerbahçe 2.yarının başından beri çok iyi futbol oynuyor bunu kimse inkar edemez, zaten bjk maçının ilk 30 dk.sı çok iyi futbol oynadık beşiktaş iki pas yapamıyordu.Fakat ilk yarının sonlarında Ekrem'in kendi çabasıyla attığı gol biraz moralimizi bozdu açıkçası.Hele 2.yarının başındaki Toraman'ın golü biraz takımda düşüşe neden oldu.Ama maçın dönüm noktası geldiğinde Almeida belki de hayatının en basit golünü kaçırdı belki de maçın bize dönmesine yardımcı oldu.Lugano'nun aldığı penaltı ve Alex'in tekrar maça dönmesiyle birlikte maç koptu gitti.Tebrik ediyorum Fenerbahçe'mi haftaya Kasımpaşa maçını kazanmak dileğiyle..
The Infamous Middle Finger