14 Nisan 2012 Cumartesi

Laaan :/

:)

.

Atom bombası atmak yasak değil mi lan :)


..

.

İsyeeeeeaaaaan

Balıkesir.

Green Street Hooligans

.

La bi yürü git..

Geril Geril Dökme..

Uyumayın UlaaaaaaaN

Katarakt.

.

Tipe Bak :)

Bu sevdalar boşuna lee bu sevdalar boşunaa..

Diyet Kaşığı.

Youtube'un Kuruluşu..

..

Sami..

..

Laaan :)

:))

Apple :)

.

Ne de güzel adamdın sen Bob Ross küçükken çok izlerdim. “Şurada küçük mutlu ağaçlarımız olsun”

7 Fark..

Resmi Tamamlayın..

Gözlerinizden Öperim..

..


Yavuz: İnsanlar ne kadar mutsuz görmüyor musun? Sen istersen bütün bu insanları mutlu edebilirsin şuanda. 
Eylül: Herkesi mutlu edemezsin Yavuz.
Yavuz: Ben mesela şuanda çok mutsuzum, malum olaydan ötürü. Malum durum beni mutsuz ediyor. Ama eğer sen beni seversen o zaman ben çok mutlu olucam. Ben çok mutlu olduğum zaman, mutluluk bulaşıcı. Ben herkese bulaştırıcam o mutluluğu. Beni keyifli gören mutlu olacak, mutlu olacak, mutlu olacak. Ondan sonra sen
Eylül: N’olmuş bana?
Yavuz: Sende mutlu olacaksın. Sen mutlu olunca n’olacak? Senin okuldaki öğrenciler, sokaktaki insanlar… Çünkü sende bulaştıracaksın. Mahalledeki kedilere kadar bulaştıracaksın onu. Herkes çok mutlu olacak. Eğer sen beni seversen, belki de bütün dünya çok mutlu olacak.
Eylül: Yalnız gözden kaçırdığın bir nokta var Yavuz. Mutluluk kadar mutsuzlukta bulaşıcı. Yani işin kötüsü mutsuzluk daha çabuk yayılıyor. Şimdi bizim ikimizden biri mutsuz olmaya başlayınca bu sefer biz böyle kırıcı insanlar olmaya başlicaz, böyle başkalarını da üzücez, mutsuzluk iyice yayılmaya başlayacak. O yüzden bırakalım da dünyayı bu karanlıktan başkaları kurtarsın.
Yavuz: Kontra atağa kalkıcam diye defansta adam bırakmazsan böyle olur.

13 Nisan 2012 Cuma

4 puan..

.

Son Durak-5

Gittiğin günden beri böyleyim..

Go..

Neyin kafası bu ?

.

Benim ülkemin zombisi bile Avrupa’nın zombilerinden farklı bakıyor..

Çok derin ve anlamlı bir şey söylediğimde


İlk tepki:
“Ben bunu nasıl düşündüm lan?”
image
İkinci tepki:
“Şair oldum.”
image

.

Ayna ayna söyle bana..

Rezil..

The Infamous Middle Finger