12 Şubat 2011 Cumartesi

Bağırın ULAN !!

Kayseri maçından önce GFb forumunda denk geldim bu fotoya.Çok güzel hazırlıklar var ne de olsa Sevgililer Günü ve Fenerbahçemizin yanında olacağız..Taraftarımız Kadıköy’de yaşanan en yüksek ses desibelini yaratmak için kolları sıvadı.Çok merak ediyorum nasıl bir şey olacak..

Kıyamet yaklaşıyor..

Sporting Gijon'la Barcelona berabere kalmış..Yok artık.. :))

Cehennemden Çıkan Çılgın Türk ve..


Var Mısın Komediyee..

Türkiye'nin gelmiş geçmiş en komik(!) iddaa programcıları.İddaa'dan başka her şey var programda Fikret ve Murat adlı bu şahıslar her hafta cuma gecesi 00.30da tv8de komedi programı yapıoyorlar.Fikret Engin maç skoru soruyor,Murat Özarı bitkisel şeyler anlatıyor,başından geçen olayları anlatıyor,anlatıyorda anlatıyor sonra bir bakıyorlar ki program bitmiş :)) Programa gelen mesajlarda ayrı bir komik heralde inci sözlük elemanları atıyor mesajları..Dersane taksidini maça yatırdığını söyleyeni mi dersin,evlenecekte garanti 4 maç isteyeni mi dersin çok komik program ya..

Sen farklısııııın :))
















FB-Cem Yılmaz buluşması..



Fenerbahçe futbol takımıyla Cem Yılmaz'ın ufak bir buluşması olmuş.Güzel aktiviteler bunlar yönetim bu ara iyi gidiyor.Kayseri maçınıda kazansak çok güzel olacak..Cristian'ın fotoğrafı çok komik zorla gülüyormuş gibi görünüyor :))

Bizler inandık..

 Büyük Fenerbahçe taraftarı bugün antremanı izlemeye gitmiş.Bence alışkanlık haline getirmek lazım.Güzel hareketler bunlar..

Cumartesi..

Trazbzon Sivas'ta altın buldu resmen helal olsun adamlara gol yediler santra yapıp gol atıyorlar.Ahh Hayrettin ne olurdu kaçırmasan o Burak'ı..

Galatasaray'da antepte gazi oldu.Maçın başında çok iyi baskı kurdular fakat yedikleri o gol bitirdi bence onları.Gs bu haliyle kendi sahasında maç kazanan fakat deplasmanda tırıvırı olan bir takım görüntüsü çiziyor..






Bu arada Gençlerbirliği'de İ.B.B'yi 1-0 yendi.İ.B.B insanın sinirlerini bozuyor harbiden bir hafta yırtınıyorlar 3 puan alıyorlar sonra 3-4 hafta maç kazanamıyorlar artık bu adetinizden vazgeçin be..                















11 Şubat 2011 Cuma

Noluo Lan !

Fotoğraf Bosna hersek-Meksika maçından,meksika ataktayken sahayha atlayan tangalı erkek ilginç görüntüler oluşturdu..

Fener yine yener :)

Fenerbahçe Ülker,Gs CC'u 77-70 yendi.İlk maçın tesadüf olduğunu gösteren bir maçtı.Çünkü Fenerbahçe çok güçlü bu gs'ye nasıl yenildik diye düşünmekten alamıyorum kendimi.Finalde rakip Beşiktaş CT zor rakip ama bence kupa bizim..

10 Şubat 2011 Perşembe

İlginç..





Bu sene ligde kırmızı kart yemeyen tek takımmış Kayserispor..

Şahitlerim var havada durdum..



Newcastle'ın yeni transferi 34 yaşındaki Kuqi...

Siyah Beyaz Mourinho..

Yine o umursamaz tavır,fotoğrafı çekinde gidelim der gibi..

Fenerbahçe Ülker yarı finalde

Güzel maç oldu.Fenerbahçemizi tebrik ediyorum ama Banvit'ten Barış Ermiş'e ayrı bir tırnak açmak istiyorum.Kariyerinin belki de en iyi maçlarından birini oynadı şüphesiz.15 sayı 11 ribaund 4 asistle umarım bu performansını devam ettirir ve Milli Takım'da da süre alır..

Fenerbahçe aşkı '14.Şubat'ı yendi!..

 

50 bin F.Bahçeli Sevgililer Günü aşkını değil takımını tercih etti... Türk Telekom maçta '7'den 70'e sürecek bu sevda' bayrağı açacak, 15 bin kalp karton dağıtacak!

En zengin Kulüpler açıklandı..

Real Madrid, 438,6 milyon avro geliriyle 6. kez dünyanın en büyük futbol kulübü olarak ilk sırada yer aldı.Barcelona ise 2. oldu.

Vur-Kır-Parçala..

Emre'ye yapılan eleştiriler belki doğrudur tamam da adamın hakkını da verin artık adam sahada koşan tek kişiydi sahada.Tamam yaptığı belki doğru değildi,küçüklere örnek olması gerekir filan ama bu adam canını koyuyor ortaya mücadele ediyor agresif olması da bence diğer arkadaşlarının onun kadar mücadele etmemesinden.Sen böyle oyna Emre biz seni seviyoruz ve arkandayız seni çekemeyen seni en çok kendi takımında görmek isteyenlerdir böyle devam..

Ehliyet..

Cumartesi sınavım var bu sefer almam lazım şunu :))

21.Hafta Tahminleri

Buca-Konya: 1
Sivas-Trabzon: 0
İstanbul BŞB-G.Birliği: 0
G.Antep-G.Saray: 1
Karabük-Kasımpaşa: 1
Eskişehir-Bursa: 0
Antalya-Manisa: 2
A.Gücü-Beşiktaş: 0
F.Bahçe-Kayseri: 1
Bu hafta sanki bol beraberlik kokuyor..

7 Şubat 2011 Pazartesi

Var mı bana yan bakan ??

Her alanda..

Ezeli şamar oğlanı galatasaray'ı yine yendik yine yendik.. :) Fenerbahçe Bayan voleybol takımı gs'yi 3-0'la yendi ve puanını 33'e çıkardı.Tebrikler kızlar..

Keşke..

Ronaldinho'nun öptüğü kel flamengolu; Deivid de Souza :) keşke fenerbahçe'de çekilseydi bu fotoğraf..

Deli maç İnter'in

Çok güzel maç oldu darısı bizim derbi maçların başına :))

O gün yine geliyor !!

Yeni albümü çıkıyormuş.Kendisini çok severim kesin yine en iyisini yapmıştır.İlk fırsatta alacağım inşallah..

6 Şubat 2011 Pazar

Gs'nin haline gülüyor heralde :)

Maziden..





Resimler alıntıdır.

Emenike..

Sergen Yalçın'ın az önce Trt'de Emenike için söylediği;"Onu durdurmanın tek yolu onu transfer etmek" lafı çok doğru bence adam canavar gibi her taraftarın kendi takımında görmek isteyeceği bir forvet tipi. :)

3. Lig 3. Grup'ta haftanın sonuçları..




Zeytinburnuspor-Araklıspor......................( 3 - 5 )
Kepez Belediyespor-Siirtspor....................( 0 - 0 )
Denizli Belediyespor-Kırıkhanspor...............( 1 - 2 )
Pazarspor_Kastamonuspor.........................( 1 - 0 )
Yalovaspor- Sancaktepe Belediyespor.............( 1 - 1 )
Karsspor-Gaziosmanpaşaspor......................( 0 - 1 )
Torbalıspor-Keçiörengücü........................( 2 - 1 )
Beylerbeyi-Kıkıkkalespor........................( 5 - 2 )
Diyarbakır Büyükşehir belediyespor-Gölcükspor...( 2 - 1 )




Golsüz tek maç Siirt'in maçı.Deplasmanda çok zor maç kazanıyoruz bu durum 2 yıldır değiştiremedik bir türlü gerçi geçen sene deplasmanda hiç puan alamıyorduk bu sene bari puan alabiliyoruz.Zaten Siirt kendi sahasında 2 yıldır 4 puan tek verdi.Şampiyonluk deplasmanlardaki maçlarda gidiyor.Forvetlerimizin acemiliği mi bilmiyorum ama çok gol kaçırıyoruz biraz daha çalışmamız lazım.Hala 3. durumdayız ve çıkma şansımız var Perşembe günü Beylerbeyi maçını mutlak kazanmamız gerekiyor.

20. Haftanın Toplu Sonuçları


Bursaspor        2-1       Sivasspor
Kasımpaşa       1-3       Belediyespor
Beşiktaş           1-1       KDÇ Karabük
Kayserispor     2-1       Ankaragücü
Manisaspor      1-3       Fenerbahçe 
Konyaspor       0-2       Gaziantepspor
Trabzonspor     0-0       MP Antalyaspor
Gençlerbirliği    1-0       Bucaspor
Galatasaray      4-2      Eskişehirspor  
 
 
 
Öncelikle Fenerbahçem için çok güzel bir haftaydı.Güzel futbolla kazandığımız için gelecek haftalara daha fazla umutla bakmaya başladık ve takımın üstündeki o ölü toprakta kalktı gibi inşallah sakatlık filan olmazda sezon sonuna kadar böyle gideriz.Bu haftanın bizim için kötü olan yanı bursa'nın kazanmış olması oldu adamlar öyle ya da böyle kazanıyorlar son dakikada aldılar puanlarını tebrik etmekten başka bir şey gelmiyor elimizden :) Beşiktaş'ın ve Trabzonspor'un puan kaybetmesi güzel oldu,Galatasaray'ı artık saymıyorum çünkü yarıştan tamamen kopmuş durumdalar bir an önce sezon bitsin de kurtulalım havasındalar.Her neyse lig kaynamaya devam etsin bizde takip etmeye devam edelim..

Türk karması kazandı..

TÜRK YILDIZLAR KARMASI: 128 - YABANCI YILDIZLAR KARMASI: 127

Maçın en güzel anları Hakem Söylemezoğlu'nun maç içinde 3 kez denediği atışlardı.İlk iki denemesinde başarısız olan Söylemezoğlu 3. denemesinde herkesin bakışları arasında pota altından sayı atmayı başardı. Attığı sayı sonrasında 3 sayılık atış işareti gösteren başhakem Söylemezoğlu, Türk  Karması’nın hanesine 3 sayı yazdırmayı başardı :))



Karşılaşmanın MVP’si ise (En Değerli Oyuncu) Pınar Karşıyakalı Birkan Batuk oldu.Smaç Yarışmasını ise Bornova Belediyesi'nden Tyler Smith kazandı.En çok sevindiğim ise 3 sayılık yarışmasını Ömer Onan'ın kazanmış olması helal olsun çok iyi gidiyor tebrikler.Sonuç olarak güzel bir organizasyondu.
 
The Infamous Middle Finger