31 Mart 2012 Cumartesi

Bay Bay

Obama başgaan

Çalı çırpı

Öyle desene..

Dehşet anları !

depremden önceki son kare sfdsgkl

Gülmeyecektin..

Din işleriyle devlet işlerini ayıramayan bir sevgili yüzünden mağdur duruma düşmüş bir sevenin yakarışı..

Sürpriz..

:)

Hey gidi..

Beni anlıyor musun?

Pes..

Lan.

Güç Kalkanı.

30 Mart 2012 Cuma

Aşk.

Test çözerken sürekli söylediğim şeyler;

Bu ne lan



Hay ben senin ebenin.



Lan biz bunu daha işlemedik ki ne koymuşlar buraya



He bok çok çözerim ben bunu sanki biliyom.



Neyse sktir et, aç bilgisayarı bi kafa dağıtak. Çok çalıştım yeter bu kadar.

!

Huni Stayla

Kelebek gibi uçar arı gibi sokarım..:)

Metallica..

Mutlu olmak istiyorum..

Büyük sırrı açıklıyorum :))

Benim Bataryam..

Sami..

I Love..

Karma :)

Farklılık / Farkındalık.

The Infamous Middle Finger