Yaban Çakalı


ismail: Buldum! Tolga’yı kimin kaçırdığını buldum. 
iskender: Kimmiş?
ismail: Şu an buldum, yemin ederim şu an buldum, düşündüm. 
iskender: Söyle!
ismail: O kadan adamın arasından telefonu niye bana verdiler? He? Kaçıranlardan biri çok geniş omuzlu, ayakkabıları da renkliydi. Demek ki tolga’yı ben kaçırmışım. 
mecnun: Haydiii… 
ismail: Bana bakın, ben ne yaban çakalı, ne pislik, ne iğrenç bir adamım, sen biliyon mu onu? Piiiiiy pislik bea, pisliğim bea!
mecnun: İsmail abi?
ismail: hea?
mecnun: Tolga’yı niye kaçırdın ya?
ismail: Mecnun, onu tam olarak bilmiyom. Yani yapmışım, eylemi yapmışım ama neden kaçırdığımı tam o kadar deşmedim kendimi. Hani yüzleşmeye çalışıyorum kendimle. Kendi isteklerimle…
mecnun: Hee, ihtiyacın mı varmış ki acaba?
ismail: İhtiyacım olduğu için yaptım heralde.
mecnun: Ah be abi gelip bizle konuşaydın, ben de şey yapsaydım…
ismail: Olmuyor işte, olmuyor ki…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger