Sevgili işveren,



“…bu özel günümde sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarım.” -Çikolatalara seslenen kadın

Çok iğrenç esprimle sadık okuyucu sayıma düştüğüme göre asıl mevzuya girebilirim. Fakat gireceğim mevzubahis değil. Yani durduk yere size neden bahisten bahsedeyim ki. Bu bahse hiç girmeyeceğim. Evet geleyim konuma; 36° 00’ - 42° 00’ Kuzey Enlemleri ve 26° 00’ - 45° 00’ Güney Boylamdır. Offf fena zırvaladım yine. Bu yazımda gelecekteki işverenime seslenmek istiyorum. Oha işveren deyince direk yenilgiyi kabul etmiş, bi çalışan olarak gördüm kendimi ama elbet direk siyo olarak başlanmaz bu işlere… ;))

Sevgili işveren,

Sen bu yazıyı okurken ben çoktan işalan olmuş, diğer işatan kızlara kuyruk sallıyor olacağım. Ama tabiki bunların hepsi şaka şaka. Valla bak. Ben çok Veli efendi biriyim. Tanımayan herkes bilir bunu. Etliye sütlüye karışmam cidden yemekten hiç anlamam ama sütlü tatlılara bayılırım. Konumuza dönecek olursak “gel ne olursan ol gel” dediniz ve beni işe aldınız. Valla Allah razı olsun. Şu an ne iş olduğunu bilmeyecek hatta tahmin bile edemeyecek kadar araftayım ama çok iyisiniz

Eğer olurda ilerde üzerime internette araştırma yapıp eski shu bu o kayıtlarımı, buradaki saçmalık yazılarımı bulursanız diye şimdiden, yine bu yolla sizden özür dilemek isterim. Bunlarım hiçbiri bana ait değil. Tamamen Mikileaksin işi bu. Hepsi komplodur. Komplo komplo komplo bitiğiz… Öhmm peki tamam inanmadınız diyelim. Bu ihtimal de var evet evet. şşştt… -işaret parmağımı ikaz edercesine kaldırıp dudağına dayayarak konuşmanı engellediğimi düşün- şşşt. Konuşma sırası bende…

Bulduğunuz yazılar, resimler, montajlar, videolar;) tamamen gençliğimin bir hatasıdır. Gençliğime verin. -Oha bu “gençliğime verin” sözünü Ajda Pekkan söylese direk açık davet sayılır.- Yaptım birkaç hata affedin be hacı. Gerçi seninle olan samimiyetimi de bilmiyorum ki. Bak farkettiysen sizli bizli konuşmadan senli benliye düştüm. Biraz daha zorlasam halaya düşeriz. Harbi lan sen kimsin ki! kimsin lan sen!? Bu kim’lerin üzerine bi Kim Gardaşyiyen esprisi iyi giderdi ama Kim’ine göre büyük mesele kalır bunlar. O yüzden hiç girişmiyorum.

Hee bir de şu var ki, bulunduğum konumdan memnun değilsem tüm postlarım,iletilerim, montajlarım, videolarım;) dötüne girsin afedersin. Şimdi oldun mu işveren, dötveren ;)) off çok edepsizleştim. Çok özür dilerim gerçekten bunları ben yazmadım başkası yazdırdı. Bu benim gerçek halim değil. Ya da yapmayın ya gençliğime veri…öpüyorum erhann.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger