İsmail Abi






Cinayet işlediklerini sanan arkadaşlarının sorguda birbirlerini suçladığı zaman cinayet mahallinde olmamasına rağmen “ben yaptım. tek başıma yaptım. kimsenin suçu yok” diyecek kadar arkadaş sever.

Sigortalı işe girince sigortam var bana birşey olmaz diyerek 8-10 katlı binadan atlayan, hiçbir şey olmayınca da sebebin evliyalığından değil sigortalılığından olduğunu sanan.

Şeytanı temsil eden Benjamin mahallede herkesin aklını çeler ve birbirine düşürürken inadına şeytanın dediklerinin tam tersini yapan.

Annesinin evi “renkli bir hayat istiyorum” diye terketmesinden dolayı belki annesi görür ve geri döner diye hep renkli, parlak ve pullu kıyafetler giyen.

Babasının ölümünü kabullenemeyip “o söz verdi o gemiyle gelecek” diye yıllardır denize el sallayan…

(Alıntı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger