Salih:Doktor bey şöyle anlatayım.Ben beslenmeme çok dikkat ediyorum yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum efendim.Yağlı ve hamur işi ağırlıklı bir beslenme programım var benim.
Doktor-peki 3 beyaz
Salih: Üçüde fix hiç eksik etmem.Genellikle yatmadan önce yerim efendim,yeşillik ve ev yemeği asla ağzıma sürmem,çok zorda kalmadıkça yürümem,hayatımda hiç koşmadım..Kalori yakmaktan özellikle kaçınıyorum ama son zamanlarda kilo alamıyorum doktor bey yani vücudum mu oturdu ideal kiloma mı ulaştım nedir ya ? bana bir yardım edin.

Salih:Doktor bey şöyle anlatayım.Ben beslenmeme çok dikkat ediyorum yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum efendim.Yağlı ve hamur işi ağırlıklı bir beslenme programım var benim.
Doktor-peki 3 beyaz
Salih: Üçüde fix hiç eksik etmem.Genellikle yatmadan önce yerim efendim,yeşillik ve ev yemeği asla ağzıma sürmem,çok zorda kalmadıkça yürümem,hayatımda hiç koşmadım..Kalori yakmaktan özellikle kaçınıyorum ama son zamanlarda kilo alamıyorum doktor bey yani vücudum mu oturdu ideal kiloma mı ulaştım nedir ya ? bana bir yardım edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger