İsmail Abi




Descartes:  Yanlışlarımızın başlıca nedeni çocukluğumuzda edindiğimiz önyargılardır. Yani, yaşamımızın ilk yıllarında,  ruhumuz bedenimize  çok bağlıydı, ruhumuz ancak  bedende duyumlar oluşturan şeylerle ilgileniyordu.
Bu duyumları, kendinden dışarda şeylerin oluşturup oluşturmadığıyla ilgilenmiyodu. Yalnız bu şeyler vücudu incittiği zaman acı, yararlandığı zaman da tat veriyodu ya da kötülük çıkarmaya…
İsmail Abi:  Yau Allah aşkına yeter ya, yau ne düşük çenen varmış be kardeşim  allah aşkına bi sus Dekar, yalvarıyorum bi sus! Allahın adını verdim bi sus. Vir vir vir vir vir vir vir bi sus ya! Ya allaşkına ya!
Ne bitmez tükenmez geyiğin varmış, yemin ediyom kendimi geometriye vericem, bu ne geyikmiş ya!
Descartes: Düşünüyorum o halde varım
İsmail Abi: Bahçendeki ağaçlar da varlar ama hiç düşündüklerini sanmıyorum sayın dekar, o kada çok düşünme, yemin ediyom bak,mafolursun, o saçların tel tel dökülür,kafayı yersin sonunda, kötü olursun yani.
O kadar çok düşünme, ne düşünüyon ya, gel çay demliyim ben sana, birer çay içelim kendinize gelirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger