Ayrılık sonrası, kişilerin yorumları



  • Sinirli:
     S**erim böyle aşkın ızdırabını!
  • İsyankar: Yapılır mı lan bu bana!
  • Tövbekar: Bi daha seveni s**sinler!
  • Duygusal: Şimdiden çok özledim. Yollarını gözledim. Gidişinden bir saniye sonra bile dönüşünü bekledim, ölene kadar da beklerim..
  • Klişe aşık: Çocuğumuzun ismini planlamıştık birlikte. Söz vermiştik. Evlenecektik.
  • Denklemci: Şimdi 5 ay çıktık. Bu 5 ayın 3 ayı mutluyduk desen. Üstüne ayrılığımız tam son bahara falan denk geliyo derken. Seneye yaza unuturum gibi geliyor.
  • Gurur yapan: Çok seviyorum ama arıyamam. Dön diyemem. Yapmayacaktı bana bunu.
  • Egolu: Bulunmaz hint kumaşımısın amk?!
  • Farkına varamayan: Alla allaaaa niye aramıyo bu 2 gündür?
  • Alışamayan: Off çok kötü bi kabus gördüm. Aşkım uyuyo musun sen hala? Aşkım? pfff yok ki o artık :(
  • Bitik: Tülaaaayyy nooolur geriii döööön. Sevgilim aşkıııım, neeerDeEeSiiiiiin?
  • Pollyanna: İyi en azından aldatmamış. Aldata da bilirdi.
  • Paranoyak: Başka biri mi vardı lan yoksa?
  • Kaypak: Kaşarın tekiydi zaten.
  • Yalancı: Üzülmüyorum ben, güzel günler yaşadık. Bitti. İlişkilerde olur böyle şeyler.
  • Mantıklı: Yürümüyodu. Böylesi iki taraf için de en güzeli. Zamanla atlatırız.
  • İçine atan:
  • Serdar Ortaç: Seni atacağım poşete yazık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger