Eminem & Dr.Dre – I Need A Doctor(Çeviri)

NAKARAT
Aklımı kaybetmek üzeriyim
Sen Gideli çok uzun zaman oldu
Zamanı tüketiyorum
Doktora ihtiyacım var
Bana doktor çağır
Doktora ihtiyacım var
Beni hayata döndürecek doktora
EMINEM
Dünyaya söyLedim birgün geri ödeyeceğim,Kasetinde söyLe onu, koy ve kaydet
BöyLece onu birgün tekrar çaLabiLirim,Bunu söyLerken bırakıp bırakmayacağımı biLe biLmiyorum
herşeyi birbirine karıştıracaksın,hergünüm sadece gri ve siyah
Umarım sadece bir ışığa ihtiyacım vardırçünkü hiç kimse benim vizyonumu görmüyor
Ben onlar için oynadığımda,onlar sadece kötü olduğumu söylerler,fakat onlar uyuşturucunun ne olduğunu bilmiyorlar
Ve Ben de biLmiyorum uyanıksam yada uykuLuysam,Ben bunu yazdığımda Hepsini biLiyorum sen bana geLdiğinde ben en dipdeydim
eni aldın,yaşamımda yeni bir nefes,yaşamımı sana borçluyum,Önceki hayatımda, Niçin benim gibi görmediğini anLamıyorum
Fakat sadece sen oğLunu kaybettiğinde içime doğdu..içindeki ışığı gör?o çok karanlık
ışıkları açmama izin ver ve beni parıltadsın ve seni aydınlatsın,Ne dediğimi anladığını sanmıyorum,En ufak bir ipucu bile
Çünkü sen ve ben bir ekip gibiydik,ben senin yardımcındım
Şu mikrfonu biraktığımda ya gideceksin yada benimle savaşmak isteyeceksin,Yada sen bana sarıLacaksın
fakat ben seçeneklerin dışındayım,yapabileceğim başka bir birşey yok
NAKARAT
Aklımı kaybetmek üzeriyim
Sen Gideli çok uzun zaman oldu
Zamanı tüketiyorum
Doktora ihtiyacım var
Bana doktor çağır
Doktora ihtiyacım var,beni hayata döndürecek doktora
EMINEM
Mücadeleni gördüğüm zaman,bu acıtıyor
Fikirlerin ile bana gel
Bana düşünceLerinLe geLdin,Diyorsun ki parçaLandım, şaşırıp kaLıyorum
Çünkü bu boku duymak çılgınca,Ama ya gittikçe tembelleşiyon yada kendine artık inanmıyorsun
Senin kendi seçenekLerin gbi kimse seni forma sokamaz,
Bir Karar veremiyor,kendini sorgulamaya devam edebilirsin, Fikir yürüt ve ve neredeyse yardımım için bana yaLavaracaksın
Sanki ben senin Liderinmişim gibi,Sennin benim danışmanım oLman gerekiyor
Daha fazla buna dayanamam,sana kim olduğunu ısrar ediyorum O,sendin bana inanmış olan sendin
Herkes sana söyLyüorken sen imza atmadın,Herkes bandroLLü..Haydi doğruyu söyLeyeLim
kariyerini benim için riske atmıştın,senin kadar bende biliyorum
Hiç kimse beyaz oğlan’a bulaşmak istemiyorDre,bu bölmede ağlıyorum
benim hayatımı kurtardın,şimdi belkide senin hayatını kurtarmak için benim zamanım
Fakat sana geri ödemeyeceğim,benim için fazla yoldan ne yaptın,fakat ben sana güvenmekten vazgeçmiyorum ve sen de bana
ayağa kalk dre!ben ölüyorum,sana ihtiyacım var,lanet hatır için geri dön
NAKARAT
Aklımı kaybetmek üzeriyim
Sen Gideli çok uzun zaman oldu
Zamanı tüketiyorum
Doktora ihtiyacım var
Bana doktor çağır
Doktora ihtiyacım var
Beni hayata döndürecek doktora
DR DRE
Kelimenin tam anlamıyla bir ömür önceymiş gibi,Fakat haLa hatırLıyorum bu şeyi sanki dün gibi
Sen yürüyordun sarı bir tuLum içinde,Bütün oda, Alay geçiyor
Bir defasında beni kuLubeden içeriye çektin ve söyLedin sanki dumanLanmış gibi
arkadaşların arasından geçip gittim,bazılarını görevlendirdim,Fakat onLar terkettiLer, öLümü gittikLerini söyLeyip
Fakat onLar şimdi nerde?Şimdi onlara ihtiyacım var,hiçbirisini göremiyorum,bütün gördüğüm Slim
Hepinizi S..yim İyi gün arkadaşları,bütün ihtiyacım olan o kahrolası kalleşler
Risk aLdığımız zaman sen sadece bize güLdünüz,Şimdi kötü sonuçLara kızgınsınız, i..eLer
Bizi labaratuarlarımızda ceketLerLe göreceksiniz ve neredeyiz biz diye soracaksınız.
Siz ancak benim tereddütlü k..ımı öpebilirsiniz ve çatLak k..ımı,Küçük çatLak bir jack beat kötü matematik yapıyor
Geriye doğru prodüktörler,Geri geldim P..ler,Bir CD daha ve sonra Bol pantolonlarımı valize koyuyorum ve Ayrılıyorum
Seni temin ederim ki ‘Dre bizi böyLe bırakma’ diye haykıracaklar..
NAKARAT
Aklımı kaybetmek üzeriyim
Sen Gideli çok uzun zaman oldu
Zamanı tüketiyorum
Doktora ihtiyacım var
Bana doktor çağır
Doktora ihtiyacım var
Beni hayata döndürecek doktora

Çeviri:eminemturkiye.com
Çok güzel şarkı olmuş dinlemenizi tavsiye ederim..Şarkıyı Dinlemek İçin TIKLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger