Kalk Hadi..



- Hadi be oğlum, kalk artık geç kalıcaz. Kızlar bizi bekler şimdi. Her defasında geç kalıyoruz. Geçen sefer de geç kalmıştık nasıl kızmışlardı ama eheh. Lan var ya aslında kız milletine ipleri fazla vermiycen, vermiş gibi yapıcan, ilişkinin hakimi sanıcak kendisi. Çok biliyorum ya bu işleri, ondan daha iki sevgilim oldu. Sen nasıl yapıyosun bu işleri hiç anlamıyorum ha. Bi merhaba desen kızlar içine düşüyo lan, nasıl bir şeytan tüyü var sende? E tip de lazım, sen yakışıklısın şimdi, hakkını vermek lazım şerefsiz eheh. Hadi lan iyice yayıldın ha, kalk, geç kaldık diyorum. Gerçi sen de haklısın, bu saatte deli gibi ben niye ayaktayım dimi, lan var ya gezmek-tozmak olunca duramıyorum valla. Bide kızlar giriyo işin içine, o zaman tutma beni zaten. Yalnız seninle de iyi gezdik dimi, gitmediğimiz yer kalmadı ha. Burnumuzu sokmadık delik bırakmadık ehe. O deliklerde sağlam dayaklar da yedik ya olacak artık o kadar. Bakıyorum da neler yaşamışız senle lan. Kavgalar, ihanetler falan filan. Kendi çapımızda bi pembe dizi çevirecek kadar konumuz var elimizde dimi lan? Bak uyuyosun diye bu kadar rahatım, yoksa yüzüne söyleyemem bunları ama; sen var çok iyi bi dostsun. Kardeşim gibisin şerefsizim. Bak bi daha kolay kolay söylemem bunları ha ehe.

Şşş, kalk hadi. Ben bıktım her gün bu mezarlığa gelip gitmekten, o kazadan beri uyuyosun be oğlum. Kızıyorum artık valla bak. Kalksana be. Kalk hadi.




Not:Alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger