Satilmislar.jpg

Şu eziklere bak yahu.Bizim geçen sene son maçta şampiyonluk kaybetmemiz, en az bizim kadar Gs ve Bjk'ye zarar verdi.
Şu söylediğimde çok ciddiyim, b.k atmak falan gibi bir derdim yok. Bizim halimize gülmekten, kendilerine bakmayı unuttular.
Biz bir sezonu kaybettik, bu sene düştüğümüz yerden kalktık, gene şampiyonluk mücadelemizi veriyoruz.
Onlar önümüzdeki 3 5 senelerini kaybettiler, farkına varamıyorlar bir türlü. Fenerbahçenin başarısızlığı öyle mutlu etti ki, gözleri kör oldu mutluluktan.
Kendileri ne haldeler farkına varamıyorlar bir türlü.
Biri sezon başında tarihinin en iyi kadrosu diye yola çıktı, uzay takımıyız, bu lige fazlayız, bu lige fazlayız Premier League'e taşınıyoruz diye başladığı sezonda, Mart ayında Fenerbahçe'nin 19 puan gerisinde. Geçen sene o travmayı ikinci kere yaşayan Fenerbahçe'nin...
Diğeri, sezon içinde ikinci kere teknik direktör değiştirmenin arefesinde. Gönderdiklerinin biri Frank Rijkaard, adamı Barcelona'yı babam da şampiyon yapar diye diye yolladılar ülkeden. Diğeri de Hagi, Gs'ın son yirmi senesinin belki en sevilen ve en önemli futbolcusu. Az kaldı, ondan da bir Erdoğan Arıca, bir Yılmaz Vural yaratacaklar camia olarak. Peki onlar ligde ne durumda? Fenerbahçe'nin 21 puan gerisinde.
Aferin, böyle devam edin. Çok samimiyim. Bu kafayla devam edin. Fenerliler timsah yaptı meh meh meh, maç 2-2 akikoko. Bu kafayla devam edin. Takımınız küme düşsün, siz Fenerle eğlenmeye devam edin. Alemde en büyük eğlence Fener'di ne de olsa. Bozmadan devam edin ki, başınız dertten g*tünüz bitten kurtulmasın.
Ondan sonra Şenol Güneş'e yaltaklanırsınız işte, abi bizi yen yalvarırım yen ki Fener şampiyon olamasın diye.
Ha ben niye bunları yazdım şimdi gece gece? Ulan her şeye rağmen, sizinle çekişmenin bir adabı, bir düsturu, bir tadı vardı. Şimdi siz yokken rakip diye karşımızdakilere bakıyorum da, Ebu Cehil'e rahmet okutuyorlar arkadaş. Sıkıldım, bunaldım yeminle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The Infamous Middle Finger